-
23.10.2018|
00:31
«Թույլ մի՛ տուր, որ չարը հաղթի քեզ, այլ բարիո՛վ հաղթիր չարին» (Հռոմ. 12;21)։
Հիսուս Հորից ելավ, եկավ, բարության սերմը ցանեց մարդու հոգում և նորից բարձրացավ Հոր մոտ: Լինել բարի, չի նշանակում լինել խեղճ:
-
23.10.2018|
00:29
Բարեգործությունը մարդկային նկարագրի մի մասն է և սերտորեն կապված է մարդ հասկացության խորքային էության և յուրաքանչյուր անհատի հոգեկան ու հոգևոր հասունության և կարողությունների հետ:
-
19.10.2018|
00:18
Աղանդավորական հոսանքների և խմբավորումների շարքում Հայաստանում իր շեղվածությամբ և վտանգավորությամբ առանձնապես աչքի է ընկնում «Հիսուս Քրիստոսի վերջին օրերի սրբերի եկեղեցին» կամ մորմոնները, որը տոտալիտար աղանդներից ամենահինն է:
-
19.10.2018|
00:16
«Եվ դուք մեռած էիք ձեր մեղքերի ու հանցանքների մեջ, որոնցում մի ժամանակ ընթանում էիք ըստ այս աշխարհի սովորության՝ հնազանդվելով օդում տիրող իշխանի այն ոգուն, որ այժմ ներգործում է ապստամբող մարդկանց մեջ:
-
16.10.2018|
01:54
Առեղծվածային երկու գազանների մասին մենք կարդում ենք նաև Սուրբ Հովհաննես Աստվածաբան Ավետարանչի Հայտնության գրքի 13-րդ գլխում:
-
16.10.2018|
00:08
Երանի ողորմածներին, որովհետև նրանք Աստծուց ողորմություն պիտի գտնեն (Մատթ. 5;7)։
Թեթևակի քննելով մեր խիղճը, ըստ նախորդ չորս երանության պատվիրանների, մենք կարծես սկսեցինք հասկանալ, թե որքան մեղավոր ենք Աստծո առաջ:
-
09.10.2018|
00:09
Մենք, ցավալիորեն, շատ ենք հեռացել Սուրբ Ավետարանից:
Այսօր մենք տկար ենք, գրեթե մահամերձ, քանզի վայր ենք դրել մեր զենքը` Աստծո Խոսքը:
-
09.10.2018|
00:07
Վհուկներին մի՛ հետևեք և ոգեհմաների հետ մի՛ առնչվեք, որպեսզի նրանցով չպղծվեք:
Վերջին ժամանակներս, նամանավանդ Կապանի և Քաջարանի տարածաշրջաններում, տարածված է մի հոգեսպան երևույթ:
-
05.10.2018|
00:14
Այսօր, տեսնելով շուրջը կատարվողը, սկսում ենք հասկանալ, որ Հովհաննես Աստվածաբանը, ըստ իր օրերի պատկերացումների ու հասկացությունների, տվել է գալիք գազանի գրի դրոշմի ճշգրիտ և միաժամանակ պարզ ու ամբողջական նկարագրությունը:
-
05.10.2018|
00:13
Որտեղի՞ց է մեր մեջ այն գիտակցությունը, որ մեզնից վեր կա գերագույն մի էակ, որին մենք կարող ենք դիմել նեղության պահին, խոսել Նրա հետ սրտաբուխ աղոթքով կամ մեր դժգոհությունը հայտնել մեր կյանքի անհաջողությունների համար, թեև վերջինիս դեպքում այդ անելու իրավունքը չունենք: